Δερβενακίων 8, 172 35, Δάφνη, Αττική, Ελλάδα
Babyspace Greece
info@babyspace.gr 210 9287300
2024-02-07 17:23:39 +0200 Ο τίτλος του άρθρου, είναι τα λόγια μιας μαμάς “Πέρυσι ήθελε λούτρινο. Φέτος υαλουρονικό.” Τι συμβαίνει με τα #SephoraKids;

Τι συμβαίνει με τα #SephoraKids;

Τι συμβαίνει με τα #SephoraKids; 470 900
Ο τίτλος του άρθρου, είναι τα λόγια μιας μαμάς “Πέρυσι ήθελε λούτρινο. Φέτος υαλουρονικό.”

Πριν από μια εβδομάδα, μια ανάρτηση στο instagram από τον λογαριασμό της εφημερίδας Καθημερινή, έφερε στο προσκήνιο κάτι που πολλοί γονείς παρατηρούσαν στις παρέες των παιδιών τους, χωρίς να μπορούν να καταλάβουν τι ακριβώς συμβαίνει. Ο τίτλος του άρθρου, είναι τα λόγια μιας μαμάς “Πέρυσι ήθελε λούτρινο. Φέτος υαλουρονικό.”

 

 

 

Όλο και περισσότερα νεαρά κορίτσια κάτω των 12 ετών ζητούν από τους γονείς τους ακριβά καλλυντικά που περιέχουν δραστικά στοιχεία και οξέα για γερασμένες επιδερμίδες. Την ίδια στιγμή ανάμεσα στα δημοφιλή hashtags είναι το #KidsatSephora και #SephoraKids. Ταυτόχρονα video στο Tiktok με hashtag #GRWM ή #SkicareRoutine είναι ιδιαίτερα δημοφιλή σε νεαρά κορίτσια από 7 ως 13 χρονών. 

 

Οι γονείς και οι ειδικοί ανησυχούν πως τα παιδιά έχουν πέσει θύματα του marketing μεγάλων εταιρειών που φτιάχνουν ελκυστικές συσκευασίες με έντονα χρώματα και παιχνιδιάρικες συσκευασίες.

 

Το trend φαίνεται να ξεκίνησε από την Αμερική και συναντάται σε μικρότερη κλίμακα και στην Ευρώπη. Τα νεαρά κορίτσια που χρησιμοποιούν αυτά τα πολύ ακριβά προϊόντα, μπορεί να βλάψουν το παιδικό τους δέρμα, καθώς χρησιμοποιούν κρέμες που απευθύνονται σε πολύ μεγαλύτερες ηλικίες, αναφέρουν οι δερματολόγοι!

 

 

Την ίδια στιγμή τα spa parties γίνονται όλο και πιο διαδεδομένα με κορίτσια 5 και 7 ετών, να περνούν μια ολόκληρη μέρα με τις φίλες τους σε ξενοδοχεία και σπα, όπου δέχονται περιποίηση προσώπου, μασάζ, περιποίηση άκρων ( manicure, pedicure) και πηγαίνουν κομμωτήριο.

@sweetspaparty Pamper fun for Girls! ? Best SPA Parties in London Town, Kent and Essex?#kidspamperparty #girlspamperday #pamperpartyforgirls #londonkids #pampering #pamperpartyuk #pamperparty ♬ Sunshine, Lollipops and Rainbows - Lenka

 

Φυσικό κι επόμενο, μεγάλες εταιρείες πλέον να διαφημίζουν τα προϊόντα τους ως κατάλληλα για όλους τους τύπους δέρματος και για όλες τις ηλικίες. Όπως θα δείτε και στα σχόλια της παρακάτω ανάρτησης πολλοί γονείς αντιτίθενται σε αυτήν την τάση, καλώντας τις εταιρείες ανήθικες και αντιεπιστημονικές. 

 

 

Η αλήθεια είναι πως τα παιδιά επηρεάζονται πολύ από τη μόδα και από αυτά που κάνουν οι συνομήλικοί τους εντό ςή εκτός Tiktok. Παιδιά που οι γονείς τους δεν τους επέτρεπαν να αγοράσουν αντίστοιχα προϊόντα, τα δοκίμαζαν από τις φίλες τους ή πήγαιναν στα καταστήματα και δοκίμαζαν τα δωρεάν δείγματα. 

 

Οι γονείς χρειάζεται να δείξουν ιδιαίτερη προσοχή στον χρόνο που τα παιδιά περνούν  στο διαδίκτυο και στο περιεχόμενο καταναλώνουν. Ταυτόχρονα, θα πρέπει να εξηγήσουν τα παιδιά τους ότι τα προϊόντα αυτά δεν απευθύνονται στις παιδικές τους επιδερμίδες και μπορούν να βλάψουν σημαντικά το δέρμα τους με αυτές τις επιλογές. Τέλος είναι μια καλή αφορμή, οι γονείς να συζητήσουν για την αξία που έχει ή δεν έχει η σταθερή ενασχόληση με την εξωτερική εμφάνιση. Ο διάλογος είναι πολύ σημαντικός και πολλές φορές, με αφορμή τα καλλυντικά, μπορεί να πάει σε θέματα που δεν θα το περίμεναν ούτε οι γονείς, ούτε και τα παιδιά. 

 

Είναι σημαντικό να αναλογιστεί κανείς πως θα πρέπει η νέα αυτή γενιά κοριτσιών να μάθει να προστατεύεται από την στρατηγική μάρκετινγκ των μεγάλων εταιρειών καλλυντικών και από τα social media. Οι γονείς, οι δερματολόγοι, οι σύμβουλοι ψυχικής υγείας αλλά και οι υπηρεσίες προστασίας του καταναλωτικού κοινού και ασφάλειας στο διαδίκτυο θα πρέπει να αναλογιστούν τις ευθύνες τους προς αυτή τη νέα γενιά ανθρώπων. 

 

Σχόλια

Neutral avatar

Σχετικά άρθρα


Οι υποστηρικτές μας