Δερβενακίων 8, 172 35, Δάφνη, Αττική, Ελλάδα
Babyspace Greece
info@babyspace.gr 210 9287300
2019-12-12 10:33:12 +0200 Η άσκηση κάνει καλό στην γονιμότητα Fitness και γονιμότητα

Fitness και γονιμότητα

Fitness και γονιμότητα 470 900
Η κοινή λογική το υποθέτει, οι έρευνες το επιβεβαιώνουν, οι στατιστικές συμφωνούν: Η άσκηση ωφελεί τη γονιμότητα, αφού μειώνει τις ορμόνες του στρες που συνδέονται με την εμφάνιση προβλημάτων γονιμότητας, βελτιώνει τη ροή του αίματος, βο...

Πώς η άσκηση οφελεί τη γονιμότητα;
-Μειώνει τις ορμόνες του στρες που συνδέονται με την εμφάνιση προβλημάτων γονιμότητας.
-Βελτιώνει τη ροή του αίματος.
-Βοηθά στην καλή λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος. Πιο συγκεκριμένα, η διαδικασία που ακολουθείται είναι η εξής: όταν είμαστε άρρωστοι ή έχουμε υποστεί κάποιον τραυματισμό, διάφορα κύτταρα του οργανισμού παράγουν κάποιες φλεγμονώδεις χημικές ουσίες που θέτουν το ανοσοποιητικό μας σύστημα σε επιφυλακή! Αυτή η αντίδραση όμως επηρεάζει τη διαδικασία απελευθέρωσης και εμφύτευσης του ωαρίου, άρα βάζει εμπόδια στη σύλληψη. Η συστηματική άσκηση έρχεται να εξισορροπήσει την κατάσταση ενισχύοντας το ανοσοποιητικό σύστημα, ώστε αυτό να μπορέσει να αντιμετωπίσει την κατάσταση εκτάκτου ανάγκης (τραυματισμός ή ασθένεια) χωρίς να χρειαστεί να ενεργοποιηθούν οι φλεγμονώδεις χημικές ουσίες που προαναφέρθηκαν. 
-Αντιμετωπίζει το αίσθημα κόπωσης, άρα αυξάνεται η διάθεση για σεξ.
-Βελτιώνει την ποιότητα του ύπνου. Αν σκεφτούμε ότι ο βαθύς ύπνος ευνοεί την παραγωγή ορμονών και την ωορρηξία κατά τη διάρκεια της νύχτας, ενώ ταυτόχρονα συντελεί στη μείωση του στρες, καταλαβαίνουμε τη στενή σχέση ανάμεσα στην άσκηση και τη γονιμότητά μας
-Συντελεί στην εξισορρόπηση των επιπέδων των οιστρογόνων που συνδέονται με την ικανότητα σύλληψης της γυναίκας. 
-Αυξάνει τα επίπεδα της τεστοστερόνης που συνδέεται με τη σωματική δύναμη, την αντοχή και τη λίμπιντο. 
-Βοηθά στη διατήρηση του βάρους σε φυσιολογικά επίπεδα. Το βάρος σχετίζεται με την γονιμότητα.

Προσοχή!
Η υπερβολική άσκηση έχει τα αντίθετα αποτελέσματα. Η έντονη πίεση του οργανισμού, μπορεί να εμποδίσει την ικανότητα σύλληψης. Αν λοιπόν η άσκηση μας προκαλεί κάποιο από τα παρακάτω συμπτώματα, καλό είναι να...κατεβάσουμε ταχύτητα, μειώνοντας την ένταση της άσκησης:
-Κόπωση που επιμένει και μετά την διακοπή της εκάστοτε αθλητικής δραστηριότητας
-Ήπιοι μυϊκοί πόνοι που γίνονται χρόνιοι
-Διαταραχές ύπνου
-Αυξημένος καρδιακός ρυθμός όταν βρισκόμαστε σε κατάσταση ηρεμίας
-Παράλειψη έμμηνης ρύσης
-Τραυματισμοί με μεγάλη συχνότητα

«Η συστηματική, σχετικά ήπια άσκηση βοηθά την γονιμότητα, όμως όταν το μέσο είναι το ποδήλατο, τα πράγματα αλλάζουν. Η σέλα του ποδηλάτου λοιπόν κρύβει κινδύνους για την αναπαραγωγική ικανότητα. Πιο συγκεκριμένα, όταν περνάμε πολλές ώρες πάνω στη σέλα του ποδηλάτου και το σώμα μας υπόκειται στα τραντάγματα της ποδηλασίας, δημιουργούνται κίνδυνοι σεξουαλικής δυσλειτουργίας και δυσκολίες στην ούρηση. Μάλιστα, ο κίνδυνος για τους άνδρες είναι μεγαλύτερος. Τι μπορούμε να κάνουμε όμως όσοι είμαστε φαν της ορθοπεταλιάς;
-Χρησιμοποιούμε σέλα με εργονομικό σχεδιασμό που μειώνει την πίεση στα οστά
-Κάνουμε ποδήλατο χωρίς υπερβολές και αν νιώσουμε το παραμικρό μούδιασμα, σταματάμε.
-Η παραμικρή ενόχληση πρέπει να μας οδηγήσει στο ιατρείο του ειδικού ουρολόγου ή γυναικολόγου
-Αποφεύγουμε τα ανδρικά ποδηλατικά σορτς από λίκρα που αυξάνουν τη θερμοκρασία των όρχεων και του σπέρματος μειώνοντας τον αριθμό τους
-Προτιμάμε το mountain bike που προϋποθέτει λιγότερη ώρα πάνω στη σέλα, άρα μειώνεται η πίεση στα νεύρα και τα αιμοφόρα αγγεία των γεννητικών οργάνων».

Σχόλια

Neutral avatar

Σχετικά άρθρα


Οι υποστηρικτές μας