Δερβενακίων 8, 172 35, Δάφνη, Αττική, Ελλάδα
Babyspace Greece
info@babyspace.gr 210 9287300
2019-12-12 11:21:28 +0200 Προτάσεις για το καθημερινό διαιτολόγιο της εγκυμοσύνης Το μενού της εγκύου

Το μενού της εγκύου

Το μενού της εγκύου 470 900
Οδηγός για το καθημερινό διαιτολόγιο σε όλη τη διάρκεια της εγκυμοσύνης με έμφαση στις πρωτεΐνες, τα γαλακτοκομικά, τα φρούτα και τα λαχανικά.

Τι πρέπει να αποφεύγουμε εντελώς και ποιές είναι οι συνιστώμενες δόσεις ώστε το έμβρυο να λάβει τα απαραίτητα από την οσονούπω μαμά. 

Πρωτεΐνες
2 μερίδες την ημέρα από ένα από τα παρακάτω: · 85 γρ. κόκκινο κρέας ή πουλερικά · 113-170 γρ. ψάρι · 28-57 γρ. τυρί ή 1 βρασμένο αβγό · 113 γρ. δημητριακά ή όσπρια. Προτιμήστε τα αβγά από κότες ελεύθερης βοσκής. Μην τρώτε ποτέ τα αβγά μελάτα και τα πουλερικά μισοψημένα, γιατί είναι πηγή βακτηριδίων όπως η σαλμονέλα. Ψήνετε καλά το κρέας, ειδικά το χοιρινό, γιατί υπάρχει κίνδυνος να κολλήσετε τοξοπλάσμωση. Αποφεύγετε τον ξιφία και τον φρέσκο τόνο, το συκώτι και το φουά γκρα, τα ωμά θαλασσινά και το σούσι, γιατί μπορεί να περιέχουν υψηλά επίπεδα υδράργυρου.

Γαλακτοκομικά προϊόντα
2-4 μερίδες την ημέρα από ένα από τα παρακάτω: 4 · 200 ml ημιάπαχο γάλα · 28-57 γρ. τυρί · 1 γιαούρτι Μην πίνετε απαστερίωτο γάλα και τυροκομικά προϊόντα που προέρχονται από τέτοιο γάλα. Αποφεύγετε τα μαλακά τυριά τύπου Brie και Camembert και τα "μπλε", γιατί υπάρχει η πιθανότητα να μολυνθείτε από λιστερίωση.

Φρούτα και λαχανικά
4-5 μερίδες την ημέρα από τα παρακάτω: 5 · 85 γρ. λαχανικά (τουλάχιστον ένα με σκούρα πράσινα φύλλα) · 1 ανάμικτη σαλάτα · 1 φρούτο φρέσκο ή αποξηραμένο

Υδατάνθρακες
4-6 μερίδες την ημέρα από τα παρακάτω: 6 · 1 φέτα ψωμί ολικής άλεσης · 57-113 γρ. ζυμαρικά, ρύζι ή πατάτες · 57 γρ. δημητριακά Ακόμα κι αν δεν έχετε όρεξη, το πιθανότερο είναι ότι το έμβρυο πεινάει, γι' αυτό προσπαθήστε να τρώτε κάθε τέσσερις ώρες. Αν υποφέρετε από ναυτίες, καούρες ή δυσκοιλιότητα, ίσως έξι μικρά γεύματα στη διάρκεια της ημέρας να είναι προτιμότερα από τρία μεγάλα. Επίσης, αποφεύγετε τα φαγητά από fast food, τα τηγανητά, τα πατατάκια και άλλα έτοιμα σνακ, το βούτυρο, την κρέμα γάλακτος, τις βαριές σάλτσες και τα πικάντικα φαγητά.

Σχόλια

Neutral avatar

Σχετικά άρθρα


Οι υποστηρικτές μας