Στόχος της εταιρείας είναι όλο και περισσότερα παιδιά να μπορούν να δουν τον εαυτό τους μέσα από το παιχνίδι.
Η κούκλα με σύνδρομο Down κυκλοφόρησε το καλοκαίρι και αγκαλιάστηκε από το αγοραστικό κοινό. Για να ολοκληρωθεί αυτο το έργο χρειάστηκε η συνεργασία της Barbie με την Εθνική Εταιρεία Συνδρόμου Down (NDSS). Σκοπός ήταν η εταιρεία να διασφαλίσει ότι η κούκλα αντιπροσωπεύει με ακρίβεια ένα άτομο με σύνδρομο Down. Η NDSS είναι η κορυφαία οργάνωση ανθρωπίνων δικαιωμάτων για όλα τα άτομα με σύνδρομο Down.
Η Lisa McKnight, SVP και Global Head of Barbie & Dolls της Mattel δήλωσε:“Η Barbie, η κούκλα με τη μεγαλύτερη ποικιλία στην αγορά, διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στις πρώτες στιγμές ενός παιδιού και είμαστε αφοσιωμένοι στην αποστολή μας για την εξάλειψη του κοινωνικού στίγματος.
Στόχος μας είναι να επιτρέψουμε σε όλα τα παιδιά να δουν τον εαυτό τους μέσα από τη Barbie, ενώ παράλληλα τα ενθαρρύνουμε να παίζουν με κούκλες που δεν τους μοιάζουν. Το παιχνίδι με κούκλες μπορεί να διδάξει κατανόηση και να αναπτύξει ενσυναίσθηση, οδηγώντας σε έναν πιο αποδεκτό κόσμο. Είμαστε περήφανοι που παρουσιάζουμε την κούκλα Barbie με σύνδρομο Down, η οποία αντικατοπτρίζει καλύτερα τον κόσμο γύρω μας και προάγει τη διαφορετικότητα, τη συμπερίληψη και την ισότητα μέσω του παιχνιδιού“.
Όπως ανακοίνωσε η εταιρεία παιδικής ψυχαγωγίας “Mattel”, η διεύρυνση της σειράς Barbie Fashionistas σκοπό έχει την συμπερίληψη και την εκπροσώπηση όλο και περισσότερων παιδιών. Τα παιδιά δεν χρειάζεται πλέον να παίζουν με κούκλες που δεν τους μοιάζουν.
Στην Γαλλία, η Δημοτική Σύμβουλος και συγγραφέας Éléonore Laloux δήλωσε:
“Είναι τόσο σημαντικό για εμένα να είμαι πρεσβευτής της Barbie και της πρώτης κούκλας με σύνδρομο Down. Νιώθω υπέροχα που αυτή η Barbie βρήκε τη θέση της ανάμεσα σε άλλες κούκλες, όπως συνέβη και με εμένα. Θέλω να μοιραστώ τις εμπειρίες μου και να δείξω στον κόσμο πως μπορείς να ζήσεις μια ευτυχισμένη ζωή αν έχεις σύνδρομο Down. Αυτό που έχει μεγαλύτερη σημασία είναι ότι οι γονείς βλέπουν αυτή την κούκλα και συνεχίζουν να έχουν ελπίδα”.
Έχει αξία να αναφερθεί ότι η Barbie προσφέρει τη μεγαλύτερη ποικιλία σε κούκλες στην αγορά με περισσότερες από 175 εμφανίσεις, με διαφορετικά χρώματα στο δέρμα, στα μάτια, στα είδη μαλλιών, σε σωματότυπους, με ειδικές δεξιότητες και πολλά στυλ για να αφηγηθούν τα παιδιά ακόμα περισσότερες ιστορίες. Η Barbie παρουσίασε κούκλες με λεύκη, κούκλες που χρησιμοποιούν αναπηρικό αμαξίδιο, με προσθετικό μέλος, με ακουστικά βαρηκοΐας και με αλωπεκία.
Συγχαρητήρια στην εταιρεία Barbie που κάνει όλο και περισσότερα παιδιά να αισθάνονται αποδεκτά μέσα από τα παιχνίδια!
source: News247
Σχόλια