Δεν είναι η τηλεόραση αλλά τα διαφημιστικά μηνύματα που ευθύνονται για την παιδική παχυσαρκία
Νέα έρευνα του Πανεπιστημίου της Καλιφόρνια δείχνει πως η παρακολούθηση διαφημιστικών μηνυμάτων ευθύνεται για την παιδική παχυσαρκία ενώ η τηλεόραση δεν προκαλεί το ίδιο αποτέλεσμα όταν χρησιμοποιείται για διασκέδαση ή εκπαίδευση.
Η τηλεόραση έχει πολλές φορές στο παρελθόν συνδεθεί με την εμφάνιση της παιδικής παχυσαρκίας αλλά και τις επιπτώσεις που έχει στην ανάπτυξη των παιδιών. Τα αποτελέσματα της νέας έρευνας όμως απαλλάσσουν την τηλεόραση από την ευθύνη. "Η συγκεκριμένη έρευνα αποδεικνύει πως μόνο η τηλεθέαση διαφημιστικών μηνυμάτων συνδέεται με την παχυσαρκία. Πιστεύουμε πως ευθύνονται οι συνέπειες της διαφήμισης ακατάλληλων τροφίμων στην ιδιωτική τηλεόραση." δήλωσε ο επικεφαλής της έρευνας δρ Zimmerman του Πανεπιστημίου της Καλιφόρνια στο πρακτορείο Reuters.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα τα παιδιά που είναι μικρότερα από 7 ετών και βλέπουν πολλά διαφημιστικά μηνύματα έχουν μεγαλύτερες πιθανότητες να αυξήσουν υπερβολικά το βάρος τους μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια. Η έρευνα δημοσιεύθηκε στην Αμερικανική Επιθεώρηση Δημόσιας Υγείας.
Πηγή: www.reutershealth.com
Σχόλια