Δερβενακίων 8, 172 35, Δάφνη, Αττική, Ελλάδα
Babyspace Greece
info@babyspace.gr 210 9287300
2021-02-08 14:10:27 +0200 Τι μπορεί λοιπόν να κάνει η νέα μαμά για να επανέλθει το σώμα της στην αρχική του φόρμα; 5 βήματα για να επανέλθει το σώμα σας μετά την εγκυμοσύνη

5 βήματα για να επανέλθει το σώμα σας μετά την εγκυμοσύνη

5 βήματα για να επανέλθει το σώμα σας μετά την εγκυμοσύνη 470 900
Τι  μπορεί λοιπόν να κάνει η νέα μαμά για να επανέλθει το σώμα της στην αρχική του φόρμα;

Συχνά οι νέες μαμάδες μόλις γεννήσουν θέλουν το σώμα τους να επανέλθει στην κατάσταση που βρισκόταν πριν μείνουν έγκυες. Είναι απόλυτα φυσιολογικό να έχει ένας άνθρωπος αυτή την ανυπομονησία. Το σώμα μας είναι ένα κομμάτι της ταυτότητάς. 

 

Τι  μπορεί λοιπόν να κάνει η νέα μαμά για να επανέλθει το σώμα της στην αρχική του φόρμα; 

 

Θηλασμός 

Πολλές γυναίκες αναφέρουν ότι κατά την περίοδο που  θήλαζαν το μωρό τους έχασαν πολλά από τα κιλά της εγκυμοσύνης. Ο θηλασμός επισπεύδει την συρρίκνωση της μήτρας ενώ ταυτόχρονα ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα του βρέφους. 

 

Περίπατος 

Ένας χαλαρός καθημερινός περίπατος με σταθερό ρυθμό μπορεί να αποτελέσει τον σύμμαχο για το σώμα σας που αναρρώνει από μία τόσο έντονη κατάσταση όπως είναι η γέννηση ενός μωρού. 

 

Ισορροπημένη Διατροφή 

Μία διατροφή πλούσια σε θρεπτικά συστατικά θα βοηθήσει τον μεταβολισμό της νέας μαμάς να επανέλθει στην φυσική της κατάσταση. Πολλές γυναίκες ανυπομονώντας να επανέλθουν στα κιλά τους, παρακάμπτουν κάποια γεύματα, γεγονός που καθυστερεί στην πραγματικότητα την απώλεια βάρους που επιθυμούν ενώ ταυτόχρονα επιβαρύνουν τον οργανισμό τους. 

 

Άθληση

Πάντα σε επικοινωνία με τον γιατρό και τη μαία, η νέα μαμά μπορεί να ξεκινήσει να αθλείται. Κατά μέσο όρο μία 20λεπτη αερόβια γυμναστική μπορεί να βοηθήσει την αντοχή της μητέρας, Η ενδυνάμωση του σώματός σας θα βοηθήσει και στο να επανέλθει συντομότερα.

 

Ξεκούραση 

 

Ο ύπνος διαδραματίζει έναν πολύ μεγάλο ρόλο για την υγεία της μητέρας. Είναι γεγονός ότι οι περισσότερες μητέρες δεν καταφέρνουν να κοιμούνται αρκετές ώρες καθώς το μωρό τους πρώτους μήνες έχει πολλές ανάγκες. Η κούραση προκαλεί την συσσώρευση τοξινών στο σώμα που έχει συνδεθεί με την μετατόπιση του λίπους στη κοιλιακή περιοχή. Ο πατέρας σε αυτό το σημείο παίζει πολύ σημαντικό ρόλο στο να ξεκουράσει και να υποστηρίξει τη μητέρα ώστε να μπορέσει και η ίδια να κοιμηθεί. 

 

Μην ξεχνάτε ότι η υπομονή είναι αρετή. Οι περισσότερες γυναίκες μετά τον πρώτο μήνα από την ημερομηνία γέννησης του βρέφους, το σώμα τους  έχει επανέλθει σε ένα μεγάλο βαθμό. 

Σχόλια

Neutral avatar