Δερβενακίων 8, 172 35, Δάφνη, Αττική, Ελλάδα
Babyspace Greece
info@babyspace.gr 210 9287300
2018-04-26 16:00:12 +0300 Θρεπτικές ουσίες που κάθε παιδί θα πρέπει να λαμβάνει σε καθημερινή βάση 10 θρεπτικές ουσίες που κάθε παιδί πρέπει να λαμβάνει από τη διατροφή του

10 θρεπτικές ουσίες που κάθε παιδί πρέπει να λαμβάνει από τη διατροφή του

10 θρεπτικές ουσίες που κάθε παιδί πρέπει να λαμβάνει από τη διατροφή του 470 900
Θρεπτικές ουσίες που κάθε παιδί θα πρέπει να λαμβάνει σε καθημερινή βάση

Η διατροφή του παιδιού είναι πολύ σημαντική για την υγεία του. Θα πρέπει να είναι ισορροπημένη και πλούσια σε θρεπτικά συστατικά. Σας παρουσιάζουμε παρακάτω τις 10 πιο σημαντικές θρεπτικές ουσίες που πρέπει να λαμβάνει κάθε παιδί από τη διατροφή του καθημερινά.

Ασβέστιο: Το ασβέστιο δυναμώνει τα οστά και τα δόντια, το μυικό και νευρικό σύστημα, και βοηθά το σώμα να μετατρέψει το φαγητό σε ενέργεια.

Βασικά λιπαρά οξέα: Τα λιπαρά οξέα βοηθούν στη δημιουργία κυττάρων, ρυθμίζουν το νευρικό σύστημα, ενδυναμώνουν το καρδιαγγειακό σύστημα, χτίζουν το ανοσοποιητικό και βοηθούν το σώμα να απορροφήσει τις θρεπτικές ουσίες. Είναι επίσης απαραίτητα για την υγιή λειτουργία του εγκεφάλου και της όρασης.

Σίδηρο: Το σίδηρο ως θρεπτική ουσία είναι σημαντικό για τη δημιουργία αιμοσφαιρίνης και μυοσφαιρίνης. Η έλλειψη σιδήρου μπορεί να προκαλέσει ανεμία, η οποία επιφέρει κούραση και αδυναμία.

Μαγνήσιο: Διατηρεί τα οστά δυνατά και σταθερό το ρυθμό της καρδιάς, υποστηρίζει το ανοσοποιητικό σύστημα, και βοηθά τη μυική και νευρική λειτουργία.

Κάλιο: Συνεργάζεται με το νάτριο για να ελέγξει την ισορροπία των υγρών στο σώμα, κάτι που βοηθά στη διατήρηση της αρτηριακής πίεσης. Βοηθά τη λειτουργία των μυών και της καρδιάς.

Βιταμίνη Α: Η βιταμίνη Α παίζει σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξη της όρασης και των οστών, προστατεύει το σώμα από λοιμώξεις, προωθεί την αύξηση των κυττάρων και ιστών του σώματος, όπως μαλλιά, νύχια και δέρμα.

Βιταμίνη C: Η βιταμίνη C είναι πολύ σημαντική για τον οργανισμό καθώς βοηθά στο σχηματισμό και την ενδυνάμωση ερυθρών αιμοσφαιρίων. Ειδικότερα για τον παιδικό οργανισμό, κρατά υγιή τα ούλα των παιδιών, ενδυναμώνει τα αιμοφόρα αγγεία και ελαχιστοποιεί το μελάνιασμα. Βοηθά επίσης το σώμα να απορροφήσει το σίδηρο από τις τροφές.

Βιταμίνη D: Βοηθά το σώμα να απορροφά τα μεταλλικά στοιχεία όπως το κάλιο και να χτίσει δυνατά δόντια και οστά. Επίσης, η βιταμίνη D βοηθά στο ανοσοποιητικό σύστημα, στην παραγωγή ινσουλίνης και στη ρύθμιση της αύξησης των κυττάρων.

Βιταμίνη Ε: Η βιταμίνη Ε περιορίζει την παραγωγή ελευθέρων ριζών, τα οποία καταστρέφουν τα κύτταρα. Είναι σημαντική για την ανοσία, την επιδιόρθωση του DNA και άλλες μεταβολικές διαδικασίες.

Ψευδάργυρος: Είναι απαραίτητος για περισσότερα από 70 ένυζμα που βοηθούν την πέψη και το μεταβολισμό.

Πηγή: www.parents.com

Σχόλια

Neutral avatar

Σχετικά άρθρα


Οι υποστηρικτές μας