Δερβενακίων 8, 172 35, Δάφνη, Αττική, Ελλάδα
Babyspace Greece
info@babyspace.gr 210 9287300
2024-05-13 14:16:11 +0300 Καθώς τα παιδιά περνούν περισσότερο χρόνο μπροστά από έναν υπολογιστή, η διαχείριση της στάσης του σώματος είναι ζωτικής σημασίας. Συμβουλές για τη σωστή στάση του παιδιού μπροστά από ηλεκτρονικές συσκευές

Συμβουλές για τη σωστή στάση του παιδιού μπροστά από ηλεκτρονικές συσκευές

Συμβουλές για τη σωστή στάση του παιδιού μπροστά από ηλεκτρονικές συσκευές 470 900
Καθώς τα παιδιά περνούν περισσότερο χρόνο μπροστά από έναν υπολογιστή, η διαχείριση της στάσης του σώματος είναι ζωτικής σημασίας.

Η διαδικτυακή μάθηση και τα παιχνίδια είναι στην καθημερινότητα των παιδιών μας. Είτε κάθονται μπροστά σε έναν υπολογιστή και διαδικτυακή μάθηση είτε παίζουν, είναι σημαντικό για τα παιδιά όλων των ηλικιών να διατηρούν καλή στάση σώματος μπροστά από τον υπολογιστή. Η σωστή στάση βοηθά στην προστασία της αναπτυσσόμενης σπονδυλικής στήλης και των αρθρώσεων του παιδιού.

 

Ακολουθούν μερικές συμβουλές για να κρατάτε το σώμα των παιδιών ασφαλές ενώ εργάζονται μπροστά στον υπολογιστή.

 

Ακολουθήστε τους ίδιους κανόνες στάσης με αυτούς για τους ενήλικες
Τα παιδιά πρέπει να κάθονται με τους αγκώνες, τους γοφούς και τα γόνατά τους λυγισμένα σε γωνία 90 μοιρών. Τα πόδια τους δεν πρέπει ποτέ να κρέμονται, αλλά πρέπει να στηρίζονται σε μια σταθερή επιφάνεια. Οι οθόνες ή το υλικό ανάγνωσης θα πρέπει να βρίσκονται ακριβώς μπροστά τους, σε απόσταση περίπου ενός χεριού και στο ύψος των ματιών, έτσι ώστε να αποφεύγουν να κοιτάξουν πολύ κάτω καταπονώντας τους μύες του λαιμού τους.

 

Χρησιμοποιήστε στηρίγματα για να κάνετε προσαρμογές
Τα περισσότερα έπιπλα δεν κατασκευάζονται με γνώμονα τις αναλογίες των παιδιών. Εάν δεν έχετε θρανία, καρέκλες και τραπέζια σε παιδικό μέγεθος στο σπίτι σας, δουλέψτε με αυτό που έχετε. Ένα κουτί ή ένα καλάθι ρούχων μπορεί να παίξει ρόλο υποπόδιου για να εξασφαλίσει ότι τα πόδια τους στηρίζονται σε μια σταθερή επιφάνεια. Ακόμα, τα μαξιλάρια σε μια καρέκλα μπορούν να ανεβάσουν τα παιδιά στο σωστό ύψος, ενώ παράλληλα τους παρέχουν μια πιο κινητή επιφάνεια καθίσματος που τα βοηθά να δεσμεύουν το σώμα τους και να επικεντρώνονται στη θέση τους.

 

Ενθαρρύνετε τα συχνά διαλείμματα
Οι ενήλικες γενικά μπορούν να κάθονται για 30 λεπτά ή περισσότερο χωρίς να αγχώνονται, αλλά τα παιδιά πρέπει να κάνουν πιο συχνά διαλείμματα από την οθόνη. Υπενθυμίστε τους να αλλάζουν τη θέση του σώματός τους κάθε 10-15 λεπτά. Να θυμάστε ότι τα προγραμματισμένα διαλείμματα βοηθούν τα παιδιά να αυτορυθμιστούν και να κινηθούν!

 

Δώστε επιλογές στις θέσεις τους
Συχνά τα παιδιά θέλουν να εργάζονται σε πόζες που δεν αρέσουν καθόλου σε εμάς τους ενήλικες και είναι λογικό! Δεν είναι ΟΚ να εργάζεσαι ξαπλωμένος με το laptop στην κοιλιά σου! Αν τους αρέσει να αλλάζουν θέσεις και δεν αγαπούν το γραφείο είναι καλύτερο στο πάτωμα, ακουμπισμένοι στο τοίχο με ίσια τα πόδια μπροστά τους.  

 

Γίνετε δημιουργικοί
Εάν το παιδί σας δυσκολεύεται να καθίσει ακίνητο, αφήστε το να δουλέψει όρθιο, με την εργασία του κολλημένη στον τοίχο. Κολλήστε με ταινία ένα φύλλο χρωματισμού στην κάτω πλευρά ενός τραπεζιού σαλονιού, ώστε να μπορούν να στρώσουν στην πλάτη τους.

 

https://swedishposture.com/

Σχόλια

Neutral avatar

Σχετικά άρθρα


Οι υποστηρικτές μας