Σύμφωνα με την έρευνα στην οποία αναφέρεται το video, τo 80% των κοριτσιών, 10-17 ετών, θα χρησιμοποιούσαν φίλτρα στις selfie τους πριν τις ανεβάσουν στα social media.
Μια καμπάνια γνωστής εταιρείας προϊόντων περιποίησης σώματος φέρνει στο προσκήνιο τη δυσκολία των νέων ανθρώπων, να διαχειριστούν την έκθεση στα social media και την εικόνα τους. Τα παιδιά και οι νεαροί έφηβοι, προκειμένου να γίνουν αποδεκτοί από τους συνομηλίκους τους και να αποσπάσουν πολλά “likes”, μπορεί ακόμα και να παραποιήσουν την πραγματικότητα.
Σύμφωνα με την έρευνα στην οποία αναφέρεται το video, τo 80% των κοριτσιών, 10-17 ετών, θα χρησιμοποιούσαν φίλτρα στις selfie τους πριν τις ανεβάσουν στα social media. Το μήνυμα της καμπάνιας είναι να αντιστρέψουμε τη ζημιά, που έχει ήδη γίνει στα παιδιά μας και να τα βοηθήσουμε να αγαπήσουν τον εαυτό τους έτσι ακριβώς όπως είναι.
Δείτε τη διαφήμιση παρακάτω:
Σχόλια