Δερβενακίων 8, 172 35, Δάφνη, Αττική, Ελλάδα
Babyspace Greece
info@babyspace.gr 210 9287300
2022-10-20 13:19:32 +0300 Η νέα διαφήμιση της εταιρείας Frida Mom περιγράφει την πραγματική και αφιλτράριστη εικόνα της διαδικασίας του θηλασμού από την αρχή εώς το τέλος. Η πραγματική εικόνα του θηλασμού

Η πραγματική εικόνα του θηλασμού

Η πραγματική εικόνα του θηλασμού 470 900
Η νέα διαφήμιση της εταιρείας Frida Mom περιγράφει την πραγματική και αφιλτράριστη εικόνα της διαδικασίας του θηλασμού από την αρχή εώς το τέλος.

Το γύρο του διαδικτύου έκανε από χθές η νέα διαφήμιση της διάσημης εταιρείας βρεφικών προϊόντων Frida Mom. Ένα στιγμιότυπο της διαφήμισης διάρκειας 30 δευτερολέπτων προβλήθηκε πριν από ένα χρόνο, κατά τη διάρκεια της παρουσίασης των Χρυσών Σφαιρών, όπως επιβεβαιώνει η εταιρεία Frida και το αμερικάνικο κανάλι NBC.

 

Η νέα διαφήμιση της εταιρείας Frida Mom περιγράφει την πραγματική και αφιλτράριστη εικόνα της διαδικασίας του θηλασμού από την αρχή εώς το τέλος. Ο σκοπός της συγκεκριμένης διαφήμισης είναι να διαβεβαιώσει όλους εκείνους τους γονείς που συναντούν δυσκολίες  προσπαθώντας να θηλάσουν τα μωρά τους, ότι δεν είναι μόνοι.

 

Σύμφωνα με την διευθύντρια της εταιρείας Chelsea Hirschhorn, οι γυναίκες που καλούνται να θηλάσουν δεν έχουν πραγματική εικόνα για τις δυσκολίες που μπορεί να αντιμετωπίσουν. Κανένας δεν σου λέει ότι μπορεί να πονέσεις ή ότι το γάλα σου μπορεί να είναι λιγότερο για να καλύψει τις ανάγκες του μωρού, υποστηρίζει η ίδια.

 

Πριν από δύο χρόνια, η ίδια εταιρεία είχε προσπαθήσει να προσεγγίσει ξανά μία πιο ρεαλιστική εικόνα της νέας μητέρας. Το βίντεο έδειχνε μία νέα μαμά που έχει μόλις γυρίσει από την κλινική να προσπαθεί να συνηθίσει το νέο της σώμα και τις νέες του ανάγκες. Η διαφήμισή τους επρόκειτο να προβληθεί κατά τη διάρκεια των Oscars, όμως εν τέλει η προβολή της δεν προχώρησε καθώς θεωρήθηκε πως το βίντεο ήταν υπερβολικά αποκαλυπτικό.

 

Η νέα διαφήμιση της εταιρείας Frida Mom δείχνει την πιο ανθρώπινη και κρυφή πλευρά της νέας μητέρας. Την φροντίδα, την κούραση και την αγωνία της για το μωρό. Την άβολη και όχι τόσο ονειρική στιγμή του θηλασμού. Η καμπάνια συνοδεύεται και από το μήνυμα: “Φροντίδα για το στήθος σου, όχι μόνο για το μωρό σου”, προβάλλοντας ταυτόχρονα αντικείμενα της εταιρείας από μαξιλάρια μέχρι συσκευές για μασάζ στο στήθος και άλλα προϊόντα περιποίησης.

 

Δείτε τη διαφήμιση εδώ: 

 

Σχόλια

Neutral avatar

Σχετικά άρθρα


Οι υποστηρικτές μας