Δερβενακίων 8, 172 35, Δάφνη, Αττική, Ελλάδα
Babyspace Greece
info@babyspace.gr 210 9287300
2015-10-22 19:00:19 +0300 Το κολατσιό του παιδιού θέλει προγραμματισμό και διάθεση, υποστηρίζει ο Κλινικός Διαιτολόγος-Διατροφολόγος Δημήτριος Πέτσιος Msc Τα τάπερ της μαμάς

Τα τάπερ της μαμάς

Τα τάπερ της μαμάς 470 900
Άρθρο από Δημήτρης Πέτσιος MSc
Το κολατσιό του παιδιού θέλει προγραμματισμό και διάθεση.

Τα ψώνια του σούπερ μάρκετ. 
-Ψωνίζουμε από το σούπερ μάρκετ όλα τα υλικά που θα χρειαστούμε για τα σνακ όλης της εβδομάδας του παιδιού μας στο σχολείο. Δεν παραλείπουμε τα φρέσκα φρούτα όλων των ειδών.
-Επιλέγουμε επίσης διαφορετικών ειδών ψωμάκια -μαύρα και λευκά- και τυριά όπως κασέρι, γκούντα κ.α.  Δεν ξεχνάμε να ψωνίσουμε βραστή γαλοπούλα, ξηρούς καρπούς, καλαμπόκι για ποπ-κορν, μπάρες δημητριακών-φρούτων, κάστανα, αυγά και φυσικά λαχανικά, κατά προτίμηση ωμά και τραγανά.
-Η λογική λέει ότι η ποικιλία, τα «τρικ» και οι έξυπνοι συνδυασμοί θα κινήσουν την περιέργεια και το ενδιαφέρον του παιδιού οπτικά και μετά γευστικά, ώστε να μη βαριέται το κολατσιό του.
-Τέλος, προμηθευόμαστε μια  πλαστική μεμβράνη, μικρά σακουλάκια polybag και μικρά ανθεκτικά τάπερ για να συσκευάσουμε τα σχολικά γεύματα του παιδιού μας.

Βάζουμε το κολατσιό στο πρόγραμμά μας
Δεν χρειάζονται πάνω από 2-3 λεπτά για να ετοιμαστεί το δεκατιανό που θα πάρει μαζί ο μικρός/ή στο σχολείο. Ένα σάντουιτς π.χ. ή 1 τοστ μπορεί να φτιαχτεί το πρωί σε ελάχιστο χρόνο. Αν παρόλα αυτά δεν προλαβαίνουμε, το προετοιμάζουμε και το αποθηκεύουμε στο ψυγείο από το προηγούμενο βράδυ. 
Δεν ξεχνάμε ότι τα λαχανικά (ιδίως τα ζουμερά) θα μαλακώσουν και θα νοτίσουν το ψωμί. 

Πάνω απ όλα η διάθεση
Το βασικότερο ρόλο παίζει η διάθεση των γονέων να ασχοληθούν και να μυήσουν τα παιδιά τους, τόσο στην προετοιμασία και τις ιδιαιτερότητες των σνακ, όσο και στη σωστή διατροφή και διατροφική συμπεριφορά του συνολικά.  Δεν είναι δύσκολο αφού όλοι οι γονείς και κηδεμόνες μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε τις διαθέσιμες πρακτικές που θα εξασφαλίσουν ένα υγιεινό, θρεπτικό και ισορροπημένο παιδικό διαιτολόγιο. Εκπαιδεύουμε λοιπόν το παιδί μας, ξεκινάμε με ένα σωστό πρωινό και συνεχίζουμε αναλόγως με το κολατσιό. Με αυτό τον τρόπο θέτουμε  τις βάσεις για μικρά, συχνά και προπάντων υγιεινά γεύματα και πορευόμαστε  στην κατάκτηση μιας υγιεινής παιδικής, αργότερα εφηβικής και τελικά ενήλικης διατροφής.

Πηγή: Λιχουδιές, Τεύχος 4, Φεβρουάριος

Σχόλια

Neutral avatar

Σχετικά άρθρα


Οι υποστηρικτές μας