Δερβενακίων 8, 172 35, Δάφνη, Αττική, Ελλάδα
Babyspace Greece
info@babyspace.gr 210 9287300
2016-01-08 15:49:57 +0200 Τι είναι ασφαλές να πίνουμε στην εγκυμοσύνη και τι πρέπει να αποφεύγουμε; Τα "ναι" και τα "όχι" της εγκυμοσύνης

Τα "ναι" και τα "όχι" της εγκυμοσύνης

Τα "ναι" και τα "όχι" της εγκυμοσύνης 470 900
Τι είναι ασφαλές να πίνουμε στην εγκυμοσύνη και τι πρέπει να αποφεύγουμε;

Οι εννέα μήνες της εγκυμοσύνης είναι μία μοναδική περίοδος για κάθε γυναίκα. Ασφαλώς, έχει τα καλά και τα κακά της, αλλά ο ερχομός του μωρό μας επισκιάζει τα πάντα! 

Το Α και το Ω στην εγκυμοσύνη είναι η διατροφή. Από το τι τρώμε και το τι πίνουμε εξαρτάται η υγεία, τόσο η δική μας όσο και του μωρού μας. 

Αλκοόλ
Είναι ευρέως γνωστό ότι το αλκοόλ πρέπει να αποφεύγεται στην εγκυμοσύνη. Ήδη από τους πρώτους μήνες κύησης, ακόμα και η παραμικρή ποσότητα αλκοόλ κάνει περισσότερο κακό από όσο φανταζόμασταν. Ο οργανισμός του μωρού μας διασπά πολύ αργά το αλκόολ, με αποτέλεσμα να έχει πολύ υψηλά επίπεδα οινοπνεύματος στον οργανισμό του. Επιπλέον, το ποτό θέτει σε κίνδυνο την ανάπτυξη του εμβρύου και ο κίνδυνος της αποβολής και της θνησιγένειας καραδοκεί. Σύμφωνα με έρευνες, ένα ποτό την ημέρα αυξάνει τις πιθανότητες το μωρό να γεννηθεί με χαμηλό βάρος αλλά και να προκύψουν προβλήματα ομιλίας ή κίνησης. 

Αναψυκτικά
"Πᾶν μέτρον ἄριστον"! Τα αναψυκτικά όταν καταναλώνονται με μέτρο, δεν προκαλούν κάποιο σοβαρό πρόβλημα στην υγεία μας, χωρίς αυτό βέβαια να σημαίνει ότι προσφέρουν κάτι στον οργανισμό. Αν θέλετε κάτι δροσιστικό, προτιμήστε φυσικό χυμό φρούτων ή παγωμένο τσάι.

Καφές
Μία κούπα καφέ την ημέρα, είναι επιτρεπτή! Η αυξημένη ποσότητα καφεΐνης εγκυμονεί κινδύνους, καθώς η αποβολή  και το ενδεχόμενο το μωρό μας να γεννηθεί ελιποβαρές, καραδοκούν. Μία έρευνα που έγινε στο San Fransico στην οποία συμμετείχαν 1000 γυναίκες, έδειξε ότι το ποσοστό των αποβολών ήταν ιδιαίτερα αυξημένο σε όσες κατανάλωναν περισσότερο από 200mg καφέ ημερησίως. Για αυτό λοιπόν, προσοχή!

Βότανα 
Κάποιοι υποστηρίζουν ότι τα βότανα, ιδιαίτερα τα ισχυρά, καλό είναι να αποφεύγονται το πρώτο τρίμηνο της εγκυμοσύνης. Ωστόσο, βότανα τα οποία θεωρούνται ωφέλιμα για τη μέλλουσα μαμά είναι το τζίντζερ το οποίο καταπολεμά τη ναυτία, το μύρτιλο για τα πρησμένα πόδια, το αμυγδαλαίο για τη χαλάρωση και πολλά ακόμα για τα οποία μπορείτε να συμβουλευτείτε το γιατρό σας. 

Γάλα 
Το γάλα είναι ίσως η πιο καλή πηγή ασβεστίου. Ελέγξτε το γάλα που καταναλώνετε να είναι παστεριωμένο ή UHT προκειμένου να έχουν καταστραφεί όλα τα επικίνδυνα για τον οργανισμό μικρόβια.

Νερό
Πίνετε όσο πιο πολύ μπορείτε! Τα οφέλη του νερού στην εγκυμοσύνη είναι πολλά τόσο για τη μητέρα, όσο και για το έμβρυο. Το ερώτημα όμως το οποίο έχουν πολλές μαμάδες είναι κατα πόσο είναι ασφαλής η κατανάλωση νερού από τη βρύση. Σύμφωνα με τους ειδικούς, στις περισσότερες περιοχές το νερό της βρύσης είναι ελεγμένο και πόσιμο, οπότε δεν υπάρχει κανένας κίνδυνος. Αν ωστόσο, δεν είστε σίγουρη για τον προέλευση του νερού που πίνετε, προτιμήστε το εμφυαλωμένο!

Πηγή: babycenter.com

Σχόλια

Neutral avatar

Σχετικά άρθρα


Οι υποστηρικτές μας