Δερβενακίων 8, 172 35, Δάφνη, Αττική, Ελλάδα
Babyspace Greece
info@babyspace.gr 210 9287300
2016-04-27 15:05:35 +0300 4 λόγοι που τον προκαλούν και 5 τρόποι αντιμετώπισης! Πόνος στην πλάτη και εγκυμοσύνη

Πόνος στην πλάτη και εγκυμοσύνη

Πόνος στην πλάτη και εγκυμοσύνη 470 900
4 λόγοι που τον προκαλούν και 5 τρόποι αντιμετώπισης!

Οι εννέα μήνες της εγκυμοσύνης τα έχουν όλα. Χαρές συγκινήσεις, κλάματα, αδιαθεσίες, πονάκια, λιγούρες ...  όλα! Πρέπει να είμαστε προετοιμασμένες για μεγάλες αλλαγές τόσο στη διάθεσή μας όσο και στο σώμα μας, Ένα από τα πιο κλασικά και δυστυχώς αναπόφευκτα συμπτώματα είναι ο πόνος στον πλάτη. 

Τι τον προκαλεί: 

  • η αύξηση βάρους
    Μέρα με τη μέρα το μωρό μας μεγαλώνει όλο και περισσότερο και είναι απόλυτα φυσιολογικό να πάρουμε μερικά κιλάκια. Η σπονδυλική στήλη ζορίζεται λίγο παραπάνω και ταυτόχρονα το μωρό όπως μεγαλώνει στη μήτρα πιέζει νεύρα και αγγεία χαμηλά στη μέση, ήδη από την αρχή της εγκυμοσύνης μας. 
  • η αλλαγή στο σώμα
    Δεν είναι μόνο τα παραπάνω κιλά που αλλάζουν στο σώμα μας. Ταυτόχρονα αλλάζει και το κεντρό βάρους μας με αποτέλεσμα οι μυς στην πλάτη μας να τεντώνονται και να πονάνε.
  • διαχώριση... μυών!
    Λόγω της μήτρας που διαστέλλεται, οι δύο παράλληλοι μυς κατά μήκος του θώρακα προς το ηβικό οστό, διαχωρίζονται. Αυτός ο διαχωρισμός μπορεί να επιδεινώσει τον πόνο στην πλάτη.
  • το στρες
    Όσο πλησιάζουμε στον τοκετό, το συναισθηματικό στρες εντείνεται. Το ίδιο φυσικά ισχύει και με τον πόνο στην πλάτη.

Τρόποι αντιμετώπισης: 

1. Μάθετε τα όριά σας
Μη σηκώνετε βαριά αντικείμενα και ακόμα και όταν πρέπει να σηκώσετε κάτι κάντε το με το σωστό τρόπο. Μη βάζετε όλο το βάρος στη μέση σας.

2. Υιοθετήστε καλή στάση σώματος
αποφύγετε την πολύωρη ορθοστασία προτιμήστε καρέκλες που έχουν υποστηρικτικά μαξιλαράκια στην πλάτη
καθίστε με ίσια την πλάτη και τους ώμους χαλαρούς στο αυτοκίνητο και στο χώρο εργασίας, βάζετε ένα υποστηρικτικό μαξιλάρι 

3. Προσέξτε την στάση του ύπνου σας
Ο ύπνος είναι πολύ σημαντικός την περίοδο της εγκυμοσύνης αν και τους τελευταίους μήνες φαίνεται σκέτο μαρτύριο. Φορέστε άνετα ρούχα ξαπλώστε στο πλάι. Προσοχή όταν σηκώνεστε!

4. Θερμοφόρα
Βάλτε μια θερμοφόρα στην πλάτη σας και αφήστε την για λίγη ώρα. Θα ανακουφιστείτε, τουλάχιστον για κάποια ώρα.

5. Σωστή διατροφή
Η σωστή διατροφή τους εννέα μήνες της εγκυμοσύνης κάνει καλό όχι μόνο στην υγεία μας αλλά και στη διάθεση και στη σωματική μας κατάσταση! Συχνά και μικρά γεύματα και τροφές πλούσιες σε ασβέστιο, σίδηρο και βιταμίνες! 

Πηγή: momjunction.com
 

Σχόλια

Neutral avatar

Σχετικά άρθρα


Οι υποστηρικτές μας