Δερβενακίων 8, 172 35, Δάφνη, Αττική, Ελλάδα
Babyspace Greece
info@babyspace.gr 210 9287300
2020-10-23 13:21:18 +0300 Κακή διατροφή και άγχος οι εχθροί της γονιμότητας Κακή διατροφή και άγχος οι εχθροί της γονιμότητας

Κακή διατροφή και άγχος οι εχθροί της γονιμότητας

Κακή διατροφή και άγχος οι εχθροί της γονιμότητας 470 900
Το άγχος είναι ένας ανασταλτικός παράγοντας στην επίτευξη εγκυμοσύνης

Πολλές φορές η γονιμότητα εμποδίζεται από μικρό παράγοντες που δεν μας είχαν περάσει ποτέ από το νου. Όπως το σωματικό βάρος, το άγχος και η διατροφή της υποψήφιας μανούλας.

Πολλές φορές η δυσκολία στη σύλληψη δεν συνοδεύεται από ιατρικούς παράγοντες αν και το αποτέλεσμα είναι το ίδιο. 
Ίσως το  κλειδί της επιτυχίας να βρίσκεται στη σωστή προετοιμασία που περιλαμβάνει τον έλεγχο του βάρους, την αποφυγή τροφών που περιέχουν συντηρητικά, την κατανάλωση άφθονου νερού και την άσκηση. 

Ρυθμίζω το βάρος μου

Για να προετοιμάσουμε το σώμα μας σωστά όταν αποφασίσουμε ότι θέλουμε να αποκτήσουμε απογόνους, πρέπει να ξεκινήσουμε ρυθμίζοντας το βάρος μας. Ρυθμίζω το βάρος μου δεν σημαίνει κάνω εξαντλητικές δίαιτες ή επιλέγω την μονοφαγία. Σημαίνει κρατάω το σώμα μου υγιές, ελέγχω την ποσότητα της τροφής που καταναλώνω και επιλέγω τροφές από όλη την γκάμα της διατροφικής πυραμίδας.

Πιο συγκεκριμένα:

-Λέμε όχι στις τροφές που περιέχουν συντηρητικά. 

-Φρούτα και λαχανικά, χυμοί και σαλάτες πρέπει να υπάρχουν καθημερινά στο πρόγραμμα του φαγητού μας. 

-Αποφεύγουμε τη μεγάλη πρόσληψη ζάχαρης. Μεγάλη ποσότητα ζάχαρης υπάρχει στα γλυκά και τα αναψυκτικά. 

-Λέμε ναι στο άπαχο κρέας, το  κοτόπουλο, τα αβγά και το ψάρι. 

-Πίνουμε άφθονο νερό.

Οι εχθροί της γονιμότητας


Πίσω από τις μικρές καθημερινές μας συνήθειες  κρύβεται συνήθως ο λόγος που δυσκολευόμαστε να συλλάβουμε. Ας δούμε λοιπόν τι πρέπει να προσέξουμε: 
1. Δίαιτα: Οι εξαντλητικές δίαιτες διαταράσσουν την ορμονική ισορροπία του οργανισμούς μας. Οι ορμόνες σχετίζονται άμεσα με την γονιμότητα. 

2.  Χορτοφαγία: Η χορτοφαγία αν δεν είναι σωστά σχεδιασμένη μπορεί να στερήσει από τον οργανισμό μας θρεπτικά στοιχεία και συστατικά που εξασφαλίζουν την σωστή του λειτουργία συνολικά, έτσι ενδέχεται να συναντήσουμε δυσκολίες στην προσπάθειά μας να μείνουμε έγκυος.  

3. Λίπος: Η μεγάλη συσσώρευση λίπους στο σώμα επηρεάζει την ορμονική πιθανότατα και την αναπαραγωγική λειτουργία του οργανισμού.

Εκτός από την διατροφή, υπάρχουν άλλες τρεις παράμετροι που επηρεάζουν τη γονιμότητα: 

1. Γυμναστική: Όπως όλες μας οι επιλογές και οι δραστηριότητες, έτσι και η άθληση πρέπει να γίνεται με μέτρο. Το εξαντλητικό πρόγραμμα γυμναστικής αναστατώνει τον έμμηνο κύκλο, με αποτέλεσμα να μην είμαστε σε θέση να μπορούμε να υπολογίσουμε τις γόνιμες μέρες μας. 

2. Άγχος: Το άγχος είναι ένας ανασταλτικός παράγοντας στην επίτευξη εγκυμοσύνης.  Όσο καθυστερεί η εγκυμοσύνη αυξάνεται το άγχος και όσο αυξάνεται το άγχος, τόσο καθυστερεί η εγκυμοσύνη. 

3. Ηλικία: Η ηλικία της υποψήφιας μητέρας σχετίζεται άμεσα με την γονιμότητά της. Με την πάροδο των χρόνων η αναπαραγωγική ικανότητα μειώνεται δραματικά.  
 

Σχόλια

Neutral avatar

Σχετικά άρθρα


Οι υποστηρικτές μας