Δερβενακίων 8, 172 35, Δάφνη, Αττική, Ελλάδα
Babyspace Greece
info@babyspace.gr 210 9287300
2015-10-22 15:48:01 +0300 Η διατροφή των παιδιών μας είναι πολύ σημαντική και τα παιδιά από μικρά θα πρέπει να διαπαιδαγωγηθούν σε ένα σωστό και ισορροπημένο πρότυπο διατροφής. Η παιδική διατροφή των γιορτών

Η παιδική διατροφή των γιορτών

Η παιδική διατροφή των γιορτών 470 900
Άρθρο από Νικολέτα Καψωριτάκη
Η διατροφή των παιδιών μας είναι πολύ σημαντική  και τα παιδιά από μικρά θα πρέπει να διαπαιδαγωγηθούν  σε ένα σωστό και ισορροπημένο πρότυπο διατροφής.

Τα Χριστούγεννα είναι μια γιορτή που αρέσει πολύ στα παιδιά, περιμένουν τα δώρα τους από τον Αϊ-Βασίλη, στολίζουν το δεντράκι τους μαζί με την οικογένεια τους, δεν έχουν σχολείο και κάνουν πράγματα που τους αρέσουν. Τι γίνεται όμως στο θέμα της διατροφής;

Πώς μπορούμε να βάλουμε μέτρο στα γλυκά και στα ζαχαρωτά ώστε να μην τα καταναλώνουν καθημερινά τα παιδιά μας;

Η ζάχαρη δεν κάνει καλό στον οργανισμό μας και καταστρέφει τα δόντια των παιδιών μας. Τα παιδιά δεν έχουν την αίσθηση του μέτρου και παρασύρονται εύκολα, οπότε δεν είναι δυνατόν να τρώμε γλυκά και διάφορες λιχουδιές μπροστά τα παιδιά και να έχουμε την απαίτηση να μην τρώνε και αυτά. Περιορίστε λοιπόν τον αριθμό των γλυκών που αγοράζετε και καταναλώνετε και φροντίστε να καταναλώνετε μικρές μερίδες. Καταναλώστε γλυκά με λίγες θερμίδες και χαμηλά σε λιπαρά όπως ζελέ για τα παιδιά, 1 κεσεδάκι γιαούρτι με 1κουταλιά σούπας μέλι, φρουτοσαλάτα, φρούτα σε συνδυασμό με ξηρούς καρπούς. Η πιατέλα με τα μελομακάρονα και τους κουραμπιέδες μπορεί να υπάρχει μόνο τις παραμονές και τις ημέρες της πρωτοχρονιάς και των Χριστουγέννων και δε χρειάζεται να υπάρχει σε όλη  τη διάρκεια των γιορτών.

Τοποθετείστε λοιπόν υγιεινά σνακ στο ψυγείο ώστε να μη μπορεί το παιδί σας να καταφεύγει και να βρίσκει εύκολα τις ‘’απαγορευμένες τροφές’’ και γλυκά. Περιορίστε τα πατατάκια και τα γλυκά με κρέμα γάλακτος και πολλά λιπαρά σε 1-2 φορές την εβδομάδα. Βάλτε τα παιδιά σας να βοηθάνε στην ετοιμασία των παραδοσιακών εδεσμάτων και εξηγήστε τους ότι είναι πολύ σημαντικό να καταναλώνουμε τα γλυκά, τα πατατάκια ,καραμέλες και αλλαντικά με μέτρο διότι μας γεμίζουν με άχρηστες θερμίδες, προσθέτουν κιλά και ειδικά η ζάχαρη χαλάει τα δόντια μας.

Καλό θα ήταν να μην βλέπει τηλεόραση ή να διαβάζει ή οτιδήποτε άλλο την ώρα του φαγητού διότι χάνεται ο έλεγχος του τι τρώμε. Η  ώρα του φαγητού είναι πολύτιμη για τον οργανισμό μας και καλό θα ήταν να μαθαίνουμε να τρώμε σωστά, να απολαμβάνουμε το φαγητό μας , να μασάμε αργά τη τροφή μας ώστε να γίνεται σωστά η πέψη του οργανισμού μας και να έχουμε καλύτερα αποτελέσματα στο μεταβολισμό μας.

Σχόλια

Neutral avatar

Σχετικά άρθρα


Οι υποστηρικτές μας