Δερβενακίων 8, 172 35, Δάφνη, Αττική, Ελλάδα
Babyspace Greece
info@babyspace.gr 210 9287300
2019-12-12 11:57:45 +0200 O Σύλλογος Επιστημόνων Μαιών – Μαιευτών Αθήνας υπενθυμίζει ότι η εγκυμοσύνη δεν είναι αρρώστια. Εργασία και εγκυμοσύνη

Εργασία και εγκυμοσύνη

Εργασία και εγκυμοσύνη 470 900
Άρθρο από Σύλλογος Επιστημόνων Μαιών – Μαιευτών Αθήνας
Αν η εγκυμοσύνη είναι φυσιολογική και το εργασιακό περιβάλλον δεν εγκυμονεί κινδύνους, δεν υπάρχει λόγος η έγκυος να διακόψει τις επαγγελματικές της υποχρεώσεις.

Μάλιστα, η καθημερινή εργασία κάνει την έγκυο να νιώθει δραστήρια και αποσπά την προσοχή της από τις αλλαγές και τις μικροενοχλήσεις που συμβαίνουν ή την αγωνία για τον επερχόμενο τοκετό. 

Το πρώτο τρίμηνο είναι συνήθως και το πιο δύσκολο αν ταλαιπωρείστε από ναυτίες και εμετούς, αλλά αυτό το στάδιο θα περάσει γρήγορα. Στο δεύτερο τρίμηνο θα νιώσετε πιο ξεκούραστες και αποδοτικές, ενώ το τρίτο τρίμηνο είναι λογικό να βαρύνετε, να είστε πιο δυσκίνητες και να κουράζεστε πιο εύκολα. Η μετακίνηση με τα μαζικά μέσα μεταφοράς σε ώρες αιχμής επιβαρύνει ασφαλώς την κατάστασή σας. 
Ενημερώστε έγκαιρα τον εργοδότη σας για την εγκυμοσύνη σας. Αν η εργασία σας είναι βαριά ή υπάρχουν ανθυγιεινά υλικά στον εργασιακό χώρο, όπως τοξικές ουσίες και αναθυμιάσεις, θα πρέπει να βρείτε από κοινού μια εναλλακτική λύση, όπως η προσωρινή μεταφορά σας σε άλλη θέση, η αναπροσαρμογή του ωραρίου (αν δουλεύετε νυχτερινή βάρδια) ή ακόμα και η εργασία από το σπίτι
Ενημερώστε επίσης τους συναδέλφους σας και μοιραστείτε μαζί με άλλες μητέρες τις εμπειρίες σας. Το πότε θα σταματήσετε την εργασία σας είναι προσωπικό σας θέμα. Εξαρτάται από τη φυσική σας κατάσταση, τη φύση της εργασίας σας, τις υποχρεώσεις σας και την απόσταση που πρέπει να διανύετε καθημερινά.
Δεν χρειάζονται υπερβολές. Σκεφτείτε ότι η ανάπαυση θα σας χαρίσει πολύτιμη ενέργεια για τις ώρες του τοκετού και ότι οι στιγμές ηρεμίας μετά τη γέννηση του παιδιού θα συρρικνωθούν στο ελάχιστο.

 

Φροντίστε τον εαυτό σας

• Αποφεύγετε να είστε όρθια ή καθιστή για πολύ ώρα. Όταν κάθεστε, να τοποθετείτε τα πόδια σας ψηλά, όποτε βρίσκετε την ευκαιρία 

• Ξεκλέβετε χρόνο για να κάνετε κάποιες χαλαρωτικές ασκήσεις για τον αυχένα και τους ώμους και κάνετε συχνές περιστροφές στους αστραγάλους για να κυκλοφορεί το αίμα 

• Πίνετε πολύ νερό και μην παραμελείτε τα τακτικά σας γεύματα. Εάν έχετε ναυτίες, να είστε πάντα εφοδιασμένη με φρυγανιές ολικής άλεσης ή κάποιο υγιεινό σνακ 

• Μην εκτίθεστε χωρίς λόγο στην ακτινοβολία του ηλεκτρονικού υπολογιστή ή των φωτοαντιγραφικών μηχανημάτων. Αν και η ακτινοβολία τους είναι χαμηλή και δεν έχει αποδειχτεί ότι βλάπτει το έμβρυο, σβήνετε τον υπολογιστή σας όποτε δεν τον χρειάζεστε και έχετε κατεβασμένο το καπάκι του φωτοαντιγραφικού όταν το χρησιμοποιείτε 

• Να φοράτε άνετα ρούχα και αναπαυτικά παπούτσια 

• Μειώστε το στρες παίρνοντας βαθιές αναπνοές

Σχόλια

Neutral avatar

Σχετικά άρθρα


Οι υποστηρικτές μας