Δερβενακίων 8, 172 35, Δάφνη, Αττική, Ελλάδα
Babyspace Greece
info@babyspace.gr 210 9287300
2017-04-05 11:18:24 +0300 Ακόμα και ένας μικρός περίπατος την ημέρα, έχει περισσότερα οφέλη από όσα νομίζετε! Εγκυμοσύνη και γυμναστική: Γιατί είναι απαραίτητη;

Εγκυμοσύνη και γυμναστική: Γιατί είναι απαραίτητη;

Εγκυμοσύνη και γυμναστική: Γιατί είναι απαραίτητη; 470 900
Ακόμα και ένας μικρός περίπατος την ημέρα, έχει περισσότερα οφέλη από όσα νομίζετε!

Μπορεί η αγαπημένη σας ασχολία κατά την περίοδο  της εγκυμοσύνης να είναι η χαλάρωση στον καναπέ και ο ύπνος, καλό όμως είναι να το ξανασκεφτείτε! 

Καλώς ή κακώς, ένα φυσικό επακόλουθο της εγκυμοσύνη μας είναι η κούραση, οι υπνηλίες, οι κράμπες και πολλά πολλά ακόμα. Θα διαπιστώσετε όμως και μόνες σας πως τα παράπονά σας θα ελαχιστοποιηθούν σε μεγάλο βαθμό, αν βάλετε στο πρόγραμμά σας τη γυμναστική!

Γιατί είναι απαραίτητη η γυμναστική στην εγκυμοσύνη;

Όσο περισσότερο γυμνάζεστε τόσο καλύτερα θα νιώθετε, θα βελτιωθεί αρκετά η σχέση σας με το σώμα σας και σίγουρα μπορείτε να βρείτε αυτό το είδος γυμναστικής που σας ταιριάζει και θα προσαρμοστεί στις ανάγκες σας, τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο της ζωής σας, χωρίς βέβαια να πιέζετε τον εαυτό σας.

Ακόμα και μ’ έναν μικρό περίπατο στο αγαπημένο σας μέρος, θα μπορέσετε να καταπολεμήσετε την κούραση που νιώθετε. Επίσης, θα βελτιωθεί αρκετά η ποιότητα του ύπνου σας, αφού πολλές γυναίκες κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης, παραπονιούνται για το ότι δεν ξεκουράζονται την ώρα  που κοιμούνται ή ότι αργεί αρκετά να τις πάρει ο ύπνος.

Μην ξεχνάτε πως ένα σώμα που αθλείται και είναι ενεργές συνεπάγεται και ένα ενεργές έντερο. Τους μήνες της εγκυμοσύνης η δυσκοιλιότητα είναι κάτι που ταλαιπωρεί αρκετές γυναίκες. Αυτό όμως μπορεί εύκολα να πάψει να είναι πρόβλημα, αν βάλετε το σώμα σας να δουλέψει και να «ξυπνήσει».Κάποιες γυναίκες νιώθουν αρκετά καλύτερα μετά από ένα έντονο περπάτημα 30’, κάποιες άλλες όμως αρκούνται και σε μια χαλαρή βόλτα των 10’. Βρείτε κι εσείς τους δικούς σας ρυθμούς και σκεφτείτε το ξανά, πριν πείτε όχι σε μια βόλτα με τα πόδια, διότι εκτός από το θέμα της δυσκοιλιότητας, θα μπορέσει να δώσει λύση και στους ενοχλητικούς πόνους της πλάτης, που από κάποιο μήνα και μετά θα είναι αρκετά έντονοι.

Επίσης μέσω της άσκησης, απελευθερώνονται στο μυαλό μας οι ενδορφίνες. Πρόκειται για κάποιες ορμόνες που μας βοηθούν να νιώθουμε καλά και χαρούμενοι, μειώνοντας τα αισθήματα ανησυχίας και άγχους, που σίγουρα θα νιώθουμε κάποιες στιγμές κατά τη διάρκεια  αυτών των εννέα μηνών.

Οι μητέρες που ασκούνται κατά την περίοδο της κύησης, έχουν αρκετά πιο εύκολη γέννα και μετά τον τοκετό το σώμα τους μπορεί να επανέλθει πολύ πιο εύκολα στην αρχική του κατάσταση, από το σώμα μιας γυναίκας που δε γυμναζόταν αυτούς τους μήνες. Επιταχύνεται η αποκατάσταση στο σώμα μας και μπορούμε πολύ πιο γρήγορα να ανακτήσουμε τις δυνάμεις μας και να αναρρώσουμε, ακόμα και μετά από μια καισαρική επέμβαση.

Πάντα όμως, πριν ξεκινήσουμε κάποιο είδος άσκησης, ακόμα κι ένα απλό περπάτημα, θα πρέπει να γίνεται κατόπιν συνεννόησης με τον γιατρό μας και αφού πάρουμε την γνώμη του. 

Σχόλια

Neutral avatar

Σχετικά άρθρα


Οι υποστηρικτές μας