Δερβενακίων 8, 172 35, Δάφνη, Αττική, Ελλάδα
Babyspace Greece
info@babyspace.gr 210 9287300
2017-08-22 11:23:22 +0300 Ζέστη και εγκυμοσύνη; Δύσκολος συνδυασμός! Νικήστε τη ζέστη με αυτές τις 6 σούπερ τροφές για ενυδάτωση στην εγκυμοσύνη. Έγκυος το Καλοκαίρι; 6 Τροφές για Σούπερ Ενυδάτωση στην Εγκυμοσύνη!

Έγκυος το Καλοκαίρι; 6 Τροφές για Σούπερ Ενυδάτωση στην Εγκυμοσύνη!

Έγκυος το Καλοκαίρι; 6 Τροφές για Σούπερ Ενυδάτωση στην Εγκυμοσύνη! 470 900
Ζέστη και εγκυμοσύνη; Δύσκολος συνδυασμός! Νικήστε τη ζέστη με αυτές τις 6 σούπερ τροφές για ενυδάτωση στην εγκυμοσύνη.

Η ενυδάτωση στην εγκυμοσύνη παίζει σημαντικό ρόλο, ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες που η θερμοκρασία χτυπά κόκκινο και το σώμα χρειάζεται πολλά υγρά. Οι καθημερινές ανάγκες σε υγρά μιας εγκύου την καλοκαιρινή περίοδο είναι αυξημένες. Για να αποφύγετε λοιπόν την αφυδάτωση και για εσάς και για το εμβρυάκι σας, μην παραλείψετε να πίνετε πολύ νερό αλλά και να ενυδατώνετε τον οργανισμό σας με τις παρακάτω τροφές. Θα σας βοηθήσουν να παραμείνετε δροσερή και ενυδατωμένη στην εγκυμοσύνη σας!

1. Πεπόνι

Το πεπόνι περιέχει 92% περιεκτικότητα σε νερό. Καταπληκτικό; Γευστικό φρούτο και ιδανικό για σνακ το καλοκαίρι.

2. Φράουλες

Με 91% περιεκτικότητα σε νερό, εκτός από ενυδάτωση στην εγκυμοσύνη, οι φράουλες προσφέρουν και θρεπτικά στοιχεία. Για μεγαλύτερη ποικιλία, μπορείτε να προσθέσετε τις φράουλες σε σαλάτες, γιαούρτι, δημητριακά, smoothies, και άλλα σνακ.

3. Αγγούρι

Το αγγούρι περιέχει 95% περιεκτικότητα σε νερό και αποτελεί την κλασσική ενυδατική τροφή, ειδικά στην Ελλάδα. Μπαίνει εύκολα σε σαλάτες, smoothies και dips.

4. Μαρούλι

Μπορεί να φανεί περίεργο, ωστόσο το μαρούλι έχει επίσης 95% περιεκτικότητα σε νερό, ακριβώς όσο και το αγγούρι! Ένα μπολ με μαρούλι λοιπόν προσφέρει σούπερ ενυδάτωση στην εγκυμοσύνη.

5. Καρπούζι

Προφανώς το υποψιαζόσαστε πως το καρπούζι είναι σούπερ ενυδατική τροφή, κι εμείς θα σας το επιβεβαιώσουμε! Πράγματι, το καρπούζι περιέχει 91,5% νερό και είναι ο αδιαφιλονίκητος βασιλιάς του καλοκαιριού στη γεύση και τη δροσιά που προσφέρει. Εκτός αυτού, έχει πολλά θρεπτικά στοιχεία και βιταμίνες, όπως για παράδειγμα λυκοπένιο και βιταμίνη Α.

6. Γιαούρτι

Το γιαούρτι, εκτός από καλή πηγή ενυδάτωσης (περιέχει 85% νερό), είναι και καλή πηγή πρωτεϊνών και καλίου. Για ακόμη πιο ενυδατικό αποτέλεσμα, συνδυάστε το γιαούρτι με μούρα.

Πηγή: www.parents.com

Σχόλια

Neutral avatar

Σχετικά άρθρα


Οι υποστηρικτές μας