Τα παιδιά που ως βρέφη πίνουν εμπλουτισμένο γάλα έχουν κατά μέσο όρο 30% περισσότερο λίπος από τα συνομήλικά τους.

Eρευνητές από το Κέντρο Διατροφικών Ερευνών για Παιδιά του University College London ενοχοποιούν το βρεφικό γάλα για μελλοντική παχυσαρκία. Το βρεφικό γάλα που είνα εμπλουτισμένο με πολλές  πρωτείνες και βιταμίνες είναι πιθανό να προκαλέσει στο παιδί παχυσαρκία και διαβήτη με το πέρασμα των χρόνων. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι όσα  μωρά τρέφονταν με εμπλουτισμένο σε βιταμίνες βρεφικό γάλα μετά τα πέντε τους χρόνια είχαν κατά μέσο όρο 30% περισσότερο λίπος από τα συνομήλικά τους. Η σύσταση που δίνεται σήμερα από τους παιδιατρούς στις νεές μητέρες είναι να μη δίνουν εμπλουτισμένο γάλα στα μωρά, εκτός αν πρόκειται για πρόωρα. 

Πηγή: www.tovima.gr

ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣTΕ ΤΟ!
  • Currently 3/5 Stars.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5